HTML

Rue du Renard

Friss topikok

  • oedipa: öö akkor mi az új cím..?:) (2013.08.21. 14:22) #55
  • Captain Renard: oh. Igen... (2013.08.13. 19:37) #52
  • oedipa: hát ez kurva jó!! (2013.08.12. 08:42) !!!
  • Captain Renard: @oedipa: ok, persze, értem. milyen volt London? (2013.08.06. 16:26) #44
  • Captain Renard: @oedipa: Balatonakalin :) (2013.07.22. 16:28) Soha többé nem iszok

Címkék

adobe (1) anime (1) barátok (1) bebop (1) change (1) cowboy (1) film (1) hangulat (2) illustrator (1) jól (1) la vie (8) musique (4) nyűgös (3) OVA (1) paprika (1) sk (1) sorozat (1) szomor (4) terv (3) videó (1) Címkefelhő

2013.07.22. 13:18 Captain Renard

Soha többé nem iszok

ennyit. Azt úgysem tudom megállni, hogy ne igyak semmit se, még kicsit se. Tudom, ezt azt hiszem legutljára januárban fogadtam meg, amikor is Oedipával és Húgival voltunk az Alattomosban, és hát finoman szólva is érdekes élményekkel gazdgodtam, ahogy most is. Amúgy az első szabály, hogy nem szabad keverni, plusz lehetőleg enni kell. Nos, ezt a kettő nekem szombaton kimaradt a a fejemből. Mindegy. A lényeg, hogy a vége csúnya volt, de azért jó volt... mármint kellett, mert azért valami fura mód jól esett. Jó volt látni Oroszlánt is, meg úgy a hangulat is jó volt (már amire emkékszem). Azt hiszem leszámoltam a 18éves énemmel, meg a hülye húzásaimmal... Mindegy. Vége, és ez most szerintem jó. Lehet, hogy tényleg az van, hogy vannak dolgok, aminek ki kellett jönnie a fejemből és a gyomromból. Mondjuk a második nem feltétlenül igaz, de... hát nah, a lényeg az, hogy a szombati nappal lezártam egy újabb korszakot. Vége és pont. Nem vagyok öreg, csak a hülyeségből nőttem ki. Még mindig vágytam rá, meret azért itthon sok ilyet lehet látni, és amúgy is mindenki azt tolja a fejedbe, hogy az a fiatal aki felelőtlen, és az, aki sok hülyeséget csinál. Amikor már nincs kedvem, akkor csak simán meg kell állni és azt mondani, hogy kösz nem, inkább öreg leszek.

Ez a másnaposság is fura dolog, még mindig tart, azért ennyi ideig régebben nem szokott. Túl öreg vagok ehhez úgy döntöttem, és leg fogok számolni minden ilyen szarral. Inkább megyek koncertre, vagy akárhova, de keményen inni nem fogok (se mást se).

Nos, azért voltak jó pillanatai a szombatnak, voltak nivánáim (biztos volt a rásegítés). Mindesetre most feltöltődtem, és ez most bőven elég volt a nyárra. Én nem vagyok ilyen, és nekem jobb egyedül, itthon vagy fele ennyi cuccal és piával bárhol. Most kövezzetek meg, és mondjatok öregnek, nem érdekeltek.

Miután a vonaton rosszul lettem, arra is rájöttem, hogy tök hülye vagyok, hogy mások véleményén rágódom, hiszen ott voltam a tele vagonban, és senki még rá sem hederített, hogy mit csinálok... Mindenki néz, de nem lát, engem meg pláne nem, hiszen olyan porszem vagyok...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ruedurenard.blog.hu/api/trackback/id/tr235417560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása