HTML

Rue du Renard

Friss topikok

  • oedipa: öö akkor mi az új cím..?:) (2013.08.21. 14:22) #55
  • Captain Renard: oh. Igen... (2013.08.13. 19:37) #52
  • oedipa: hát ez kurva jó!! (2013.08.12. 08:42) !!!
  • Captain Renard: @oedipa: ok, persze, értem. milyen volt London? (2013.08.06. 16:26) #44
  • Captain Renard: @oedipa: Balatonakalin :) (2013.07.22. 16:28) Soha többé nem iszok

Címkék

adobe (1) anime (1) barátok (1) bebop (1) change (1) cowboy (1) film (1) hangulat (2) illustrator (1) jól (1) la vie (8) musique (4) nyűgös (3) OVA (1) paprika (1) sk (1) sorozat (1) szomor (4) terv (3) videó (1) Címkefelhő

2013.06.03. 16:33 Captain Renard

#12

"jezsuiták az önkielégítésről" frakón ez blog(bejegyzés)ajánló jött velem szembe akkor, mikor ma ránéztem a blogomra.  Persze ezcsak felbukkant, de akkor is vicces. 

Amúgy minden rendben, és okés egy részről - szombaton egész jó hangulatban voltam én is, az Íjász is, egész jól sikerült eldumálgatnunk, tegnap meg én elmentem és megnéztük anyuékkal a Hangover 3-at... Mint film elég jó volt, de most valahogy hiányzott az, hogy az idősíkkal játszanak, így egy egyszerű buddy-movie lett belőle. Nem tudom, egy részről kellett ez a lezárás, de amúgy tök feleslegesnek éreztem egy kicsit. Voltak benne poénok, dögivel, szerintem viccesebb volt, mint a 2, de az egyet nem veri. Azért annyi csavar nem volt benne, mint amennyit vártam, hogy lesz, meg amit a trailerek sugároztak, nos... ott az egész filmet kb. ellőtték. Bár lehet, hogy csak amiatt morcogok, mert nem bírtam ki Pestig, hogy Jvel nézzük meg, de nem tudom. Vagy csak simán nem volt hangulatom hozzá. Megjött a honosított nyelvvizsgám, még délelőtt felhívtak, hogy minden OK, és mehetek érte. Nem tudom, hogy felmenjek-e holnap, vagy várjam meg a jövő hetet. Igazából kb. tök mindegy lenne, mert úgyis Neptunon kell beadni a kérelmet és gyakorlatilag már úgyis mindegy, hiszen már ott is vizsgaidőszak van már, szóval azért szeretnék egy kis pénzt spórolni... időm lenne rá, de... ha nem maradok fenn egy egész napot, akkor abból csak pofanyúlás lesz, vagy akármi. Plusz igazából csak holnap lenne alkalmas a rövid pesti trippre, mert szerdán jön a Zsuzsa, ott kell lennem, csütörtökön nem megyek el a Nagyi szülinapján, meg amikor anya is itthon van (tuti igényt tart rám is...), aztán pénteken megint nem jó. Szóval marad a holnap. Mindegy, majd kigondolom, hogyan lesz ez jó.... mert végül is, úgy is mehetnék, hogy szerda este mennék fel, Évánál aludnék egyet, és csütörtök kora du. meg hazajönnék. Remélem még van diák havijegy. 

Amúgy egy rahedli álláshirdetést talált a nővérem (értsd: 5-t), ma be is fogom adni a jelentkezésem mindegyikre. Ki kellene találnom valami jó kis sablonszöveget, szerintem megvárom vele anyát, ő tudja mi a jó, még mielőtt azzal baszom el. Félek tőlük, ez most más lesz, mint a megszokott recis dolgok, de izgatottan várom. 

Amúgy tegnap este kaptam egy tumblis ask-ot, 154 kérdéssel, 50-et meg is válaszoltam :D  bár lehet, hogy túlságosan túlságosan is szó szerint veszem az embereket, de nah, megválaszoltam őket :) 

Ma meg "hajnalban" keltem, mert menni kellett a Nagyihoz. Elég furán van, őszintén szólva: mert fizikailag, mintha jönne rendbe a sok vitamin meg rendes gyógyszer mellett, viszont mivel nem iszik eleget, más problémák vannak. Azt mondja, hogy a sok ivásba fog belehalni, miközben nem is iszik szinte semmit. De már mindenki belefáradt a vele való veszekedésbe, és anya is egyre jobban beleöregszik ebbe. Mindegy, nem akarok beleszólni ezekbe a dolgokba, inkább kussolok. 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ruedurenard.blog.hu/api/trackback/id/tr275342100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oedipa 2013.06.03. 17:37:14

uh én csak rossz kritikákat olvastam a Hangoverről, illetve a Pasi nővérének a férje írt róla, mint filmkritikus, és neki hiszek. max letöltöm, de én is azt gondoltam h nem feltétlenül érdemes rá pénzt költeni.. meg a popcorn, ugye:D inkább maradjon piára...:D

szólj mikor jöttök/jöttök-e majd! és drukkolj szerdán wáááááááááááá

Captain Renard 2013.06.03. 17:48:15

@oedipa: Bogi nem jön, max. 7vége felé tudna, mert suliban van a hét elején és nem hiányozhat, tudtommal. Mondtam neki, még lehet, hogy meggondolja magát. Én egyedül megyek akkor, úgy is benne vagy? amúgy meg ja, inkább piára költsük! :D

Nagyon szurkolok!!!!! (ps. lehet, hogy neked is rá kellene írnod Húgira, hátha neked jobb a rábeszélőkéd! :))

oedipa 2013.06.03. 17:50:19

@Captain Renard: oksa, írok neki mindjárt:)
ja én benne vagyok. de (mint mindig), azt nem ígérem, hogy táncolni is elmegyek,mert ahhoz nálam baromira kell egy hangulat...
és ha nincs akkor úgy szar.
lehet szólok a Karolinának is, vele is inni kell az államvizsgára:D

Captain Renard 2013.06.04. 14:20:41

@oedipa: helyes, helyes, gyűjtsd csak az embereket :) lehet holnap este is fenn leszek Pesten, de akkor a jövő hét eleje, ha lesz elég ember/hangulat, akkor is fel tudok menni :) Jó lenne mindenképp!!! :) és akkor szerintem mondd meg te, hogy akkor 10-e vagy 11-e legyen!
süti beállítások módosítása