HTML

Rue du Renard

Friss topikok

  • oedipa: öö akkor mi az új cím..?:) (2013.08.21. 14:22) #55
  • Captain Renard: oh. Igen... (2013.08.13. 19:37) #52
  • oedipa: hát ez kurva jó!! (2013.08.12. 08:42) !!!
  • Captain Renard: @oedipa: ok, persze, értem. milyen volt London? (2013.08.06. 16:26) #44
  • Captain Renard: @oedipa: Balatonakalin :) (2013.07.22. 16:28) Soha többé nem iszok

Címkék

adobe (1) anime (1) barátok (1) bebop (1) change (1) cowboy (1) film (1) hangulat (2) illustrator (1) jól (1) la vie (8) musique (4) nyűgös (3) OVA (1) paprika (1) sk (1) sorozat (1) szomor (4) terv (3) videó (1) Címkefelhő

2013.06.29. 00:37 Captain Renard

...this time I wanna be stronger/ I'm not giving in...

Ez a Rudimental szám megy a fejemben, meg a Dj Fresh-től a Gold Dust (shy FX remixmben), és tök jók, amúgy. Valahogy erőt adnak, de leginkább a mai nap. Nagyon jó volt minden (majdnem), és most itt fenn valahogy meg is nyugodtan. Hülyeség, tudom, de akkor is úgy érzem, hogy Pest az én városom, nagyon szeretem. Ettől függetlenül még az Angliai látogatásomról se teszek le, mert oda is nagyon kimennék, még mindig. Mindegy, tervben marad, majd meglátjuk, mi hogyan is fog alakulni, firstly. 

Ma az interjún voltam a nyugati pu-nál, egy francia cégnél. Nagyon jó volt, jól éreztem magam, meg úgy általánosságban jó érzésem volt. Pont úgy néz ki, mint kb. álmaim munkahelye - kellemes környezet, minden tele kanapékkal és párnákkal, van kaja (mármint reggeli - répalével kínáltak... máshol eddig max. víz volt!). Mindenki szimpi volt, kb. le se szartak mondjuk nagyjából, de jó volt, na. Pozitív az egész, a csaj meg akivel együtt kellene dolgoznom francia. Mondjuk az egész cég az. És még volt olyan, hogy megfordult a fejemben, hogy nem is akarok oda jelentkezni. Micsoda hülyeség!!! Mondjuk azon kívül, hogy feltörte a cipőm a lábam, nem volt semmi gáz - szerintem - és az is tök jó volt, hogy az interjúztatott, akivel együtt kellene dolgoznom, szóval az nem valami "second hand" dolog. Ebben az esetben egyetértek, hogy ha azt mondják, hogy sorry (nyílván kurvára sajnálni fogom), de akkor is, azért ez így korrektebb. Nem tudok nem pozitívan nyilatkozni a dolgokról :). Nagyon jó kedvvel jöttem el, és tegnap amúgy, mikor letelepedtem itt, az Évánál valahogy kicsit ellazultam, vagy nem is tudom. Most, ilyenkor igazság szerint nem akarok foglalkozni az otthoni dolgokkal. Azért is hívtam fel anyát az interjú után, hogy ma este az enyém legyen, a délutánnal együtt. Mami nincs jól, kíváncsi vagyok mi van vele, remélem nem súlyos vagy valami gáz, azért. 

Voltam ma du. Oedipánál, és tök fasza az albérletük. Sajnos keveset beszéltünk róla meg a kedveséről, amit szeretett volna - lehet, hogy többet? - de az a helyzet, hogy nem tudok neki mit mondani, csak meghallgatni. Én sosem tartottam ott, ahol ő, és el is hiszem, hogy hard work. Főleg, hogy neki nincs kvázi elfoglaltsága, de azt is tudom, hogy okos lány, meg talpraesett, és meg fogja tudni oldani. Mindent, ahogy eddig is. Persze jól esett, hogy most sikerült beszélgetni sok mindenről, meg mindenféléről. Van macskájuk, Monsieur Alexandros (:D új neve van! :)) Bár kicsit idegebeteg macska. Mikor egyszer elment a mosdóba Oedipa, akkor meg akartam simizni, mert végre nem az ágy alatt kuksolt, de elkezdett rám fújni... Mondom mindjárt megkap, meg is kapott... Nem hiszem játékból, de végül is jogos, hogy egy idegen mégis mit akarhat tőle? Amúgy még egy mini-kirándulásra is futotta, kilátóztunk, ami szintén nagyon LOL volt :D :D. Ettünk pizzát, meg popcornt, meg sütött muffint, ami kurva finom volt (én sose fogok szerintem arra a szintre eljutni, ahova ő - igazi housewife). Tök jó volt. Amúgy kicsit el voltam fáradva a nap végére, azért ma rendesen kellett pörögni délelőtt, és kicsit fura volt (őszintén még magam is megleptem!), hogy angolul nyomtam, folyamatosan, és egész jól is ment (mondjuk mit csodálkozom, hogyha kb. a napom felét angol vektorgrafikus tutorialok fordításával és használtával töltöm.... (meg ugye a sorozatok, filmek, zenék...). 

Jah, e-grafika. Egész jó. Már a második hete foglalkozom vele kitartóan és bőven nem unatkozom. Már újabb programon töröm az agyam, mármint a design trió utolsó, harmadik tagján, de mindig arra jutok, hogy minek még, hiszen még sem az illustratort, sem a photoshopot nem tudom használni, ami érthető... de frusztráló. A franc egyen meg, hogy nem kezdtem bele már előbb! 

Amúgy nem tudom mi van még... A legutolsó piás kiboroluásom óta (+ pár nap), egész jó hangulatom kezd lenni, egyre több energiám van, és valahogy valami történik, legalábbis úgy érzem. Nem tudom meddig tart, mert mostanában sajnos ezek a dolgok nem túl kitartó dolgok, bár talán.... azért reménykedem. Most mindenesetre valahogy más az egész. Ha lesz munkám, meg most egy darabon lesz végleges helyem, akkor maybe visszateszem magam a netes társkeresőre, az is lehet, hogy nekem is be fog jönni, bár azért elég szkeptikus vagyok azzal szemben... De most az a legutolsó dolog. Valahogy amióta végleg kimondtam ezt a vége dolgot az Íjásszal talán az óta van jobb kedvem, ami azért elég fura, de éreztem én, hogy az egy nagy nem. Sem a személy, sem az időpont nem volt okés. Jobban kellene hallgatnom magamra, amikor azt mondom, hogy még nekem több idő kell. Lehet, hogy kihagyok pár esélyt, sőt talán a tökéletes esélyt, de én azért hiszek abban, hogy majd megtanulom végre rendesen a türelem erényét, és akkor minden ki fog egyenesedni. Idővel, és türelemmel. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ruedurenard.blog.hu/api/trackback/id/tr895382949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oedipa 2013.06.29. 18:47:06

jaja jó volt..!:)
csináltam úl blogot, meghívtalak. működik..?

Captain Renard 2013.06.29. 20:39:27

@oedipa: nem kaptam tőled mailt... :/ amúgy meg mi az Ádám emailje? mert akkor átküldeném neki a CV-met (kérdés, melyiket, az angolt, vagy a magyart?), vagy átküldjem neked?
süti beállítások módosítása