HTML

Rue du Renard

Friss topikok

  • oedipa: öö akkor mi az új cím..?:) (2013.08.21. 14:22) #55
  • Captain Renard: oh. Igen... (2013.08.13. 19:37) #52
  • oedipa: hát ez kurva jó!! (2013.08.12. 08:42) !!!
  • Captain Renard: @oedipa: ok, persze, értem. milyen volt London? (2013.08.06. 16:26) #44
  • Captain Renard: @oedipa: Balatonakalin :) (2013.07.22. 16:28) Soha többé nem iszok

Címkék

adobe (1) anime (1) barátok (1) bebop (1) change (1) cowboy (1) film (1) hangulat (2) illustrator (1) jól (1) la vie (8) musique (4) nyűgös (3) OVA (1) paprika (1) sk (1) sorozat (1) szomor (4) terv (3) videó (1) Címkefelhő

2013.05.30. 14:20 Captain Renard

sleeplessness

Címkék: terv nyűgös la vie

Hétfőn írtam azt hiszem, hogy szeretném rendbe tenni az alvási ciklusom - hát ez nem sikerült. Éjjel elalszom, de aztán meg nem tudok aludni. Ez volt tegnap is, bár már legalább a szakasos alvásom kitett azért kb. 8 órát. Előtte még 6-ot sem. Rohadt fáradt vagyok úgy, hogy gyakorlatilag nincs semmi dolgom, ami azért elég lehangoló. Alig látok ki a fejemből, és ez a szomorú idő se tesz jót nekem, meg úgy hangulatomnak se. Ilyenkor legszívesebben tök egyedül lennék, bekuckózva valahova, de nem tudom, most nem megy. Se az Íjász nem engedi,hogy nagyon elvonuljak, se az itthoniak, se senki. Felmennék Pestre, de úgy titokban, csak azért, hogy kicsit az Évával legyek, elröhögnénk, ilyesmi. Kikapcsolnék, vagy valami hasonló. Gondoltam arra is, ha persze Oedipa is vevő lenne rá, hogy az államvizsgája után felmennék, hoznám Bogit is, és kicsit kirúgnánk a ház oldalát (elmennénk valami bulizóhelyre vagy ilyesmi). Persze azért nem annyira, mint januárba, na azt azért nem ismételném meg. Elmennék Oroszlánnal is valahova is, de most neki is vizsgaidőszaka van. Jó lenne cigizni is. Kellene egy üveg jószar bor is, meg egy doboz mentolos pallmall, mint a régi szép időkben. Az idő hideg, és igazság szerint magányosnak érzem magam, noha noha. Aztán azon is kattog az agyam, gondolom ezért se tudok aludni, hogy kedden beszéltem a Marokkóival, aki Lyonban él, és felajánlotta, hogy szerez nekem állást, szállást, hogy el tudjak indulni, hogy akár le tudjak telepedni, akár ott. Mondtam neki, hogy mi minden összejött és mondta, hogy akkor nincs semmi vesztenivalóm. És talán ez volt az, amire vártam/vágytam. Ez lenne az a nagy lépés? Nem nála laknék, csak segítene, term. abba azért nem mennék bele. Enyhén felelőtlenség lenne. De ezt pl. az Íjász nem tudom hogy venné. Kellene vele számolnom (mert hiába mondja, hogy nem zúgott belém, szerintem igen...) egyáltalán? Persze, hogy igen... hiszen ha igaz a sejtésem, akkor mi van? Tudom, hogy be kellene fejeznem a másokkal való törődést egyszer s mindenkorra, de... ez az egész Franciaország egyáltalán jó ötlet lenne? Mondjuk minden bizonytalan, és semmit se tudok kb. ez az abszolút kilátástalanság, nem látok én se semerre se és semeddig se. Frankón.
Reméltem kicsit könnyebb lesz a tavalyi év után, de... nem lett az, pedig én nagyon is próbálkozok: megcsináltam azt a szar szakdogát is, és jó is lett, keresek melót is és próbálom rávenni az agyam a tanulásra és próbálom az érzelmi életem is rendbe tenni és senkit se kizárni. Tudom még várni kellene a dolgok kifutására, türelmesebbnek kellene lennem. Én az is vagyok, de valahol érzem, hogy még kellene valami... valami nem is tudom micsoda, csak valami kis kis kis akármi, ami úgy beindítja az eseményeket... vagy nem is tudom. 

mindenesetre azt hiszem így du. kicsit le fogok feküdni aludni, mert mindjárt leesik a fejem. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ruedurenard.blog.hu/api/trackback/id/tr905335833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oedipa 2013.05.30. 14:48:18

benne vagyok egy ilyen partiban, és nálunk lehet is aludni, Á. csak 13án jön! annyi hogy egy nagy ágy van, a 3. ember nem tudom, hol tudna.vagy max alszotok az évánál de legalább megnézitek hol lakunk. legalább lefoglalnám magam én is:)én 9ig fesztiválozok, de utána jó, ha nem jön közbe valami.

én most elég ramatyul vagyok. 10 percenként pityergek egyet és a tanulás se nagyon halad, várom hogy végre fent legyen és beszélhessünk (ott +5 óra az idő). vettem cigit is most és enni se nagyon akaródzik://

u.i. remélem nem baj, hogy nekem is ilyen sablonom lett, de annyira megtetszett!!:)

Captain Renard 2013.05.30. 19:23:46

@oedipa: Oks :) én sem leszek addig nagyon elérhető, mert 8-án megyünk Szekszárdra a rokon "esküvőjére", de leginkább összcsaládi mulatozás lett :) hm. 10-12ig gyakorlatilag akkor bármikor jó lenne (bár akár utána is, akkor talán elhozhatnám az Íjászt is, max. mondanám neki, hogy hozzon valami havert, hogy a Bogi ne érezze magát szarul...) addigra talán a nyelvvizsgám is megjön, jó lenne...
Már tök kíváncsi vagyok a lakásotokra :) Mi szerintem aludnánk az Évánál, akkor nincs semmi macera az alvással... akkor úgy is lehetne, hogy nálatok "alapozunk valamivel, és onnan mennénk, vagy ilyesmi, majd azt megbeszéljük :)

Most megölelgetnélek, meg minden, hogy ne aggódj, minden rendben lesz! Kitartást!

u.i.: nem, miért lenne baj? :D
süti beállítások módosítása